Wersja 2.13 przygotowuje grunt pod nowe funkcje modułu komunikacyjnego (nadchodzącą obsługa poczty przychodzącej w CRMie) oraz zapewnia dalszy rozwój magazynu i pracy wielojęzycznej z systemem. Do tego standardowo kilka optymalizacji i drobnych usprawnień.
Wersja 2.13 przygotowuje grunt pod nowe funkcje modułu komunikacyjnego (nadchodzącą obsługa poczty przychodzącej w CRMie) oraz zapewnia dalszy rozwój magazynu i pracy wielojęzycznej z systemem. Do tego standardowo kilka optymalizacji i drobnych usprawnień.
Dostępne w module podstawowym
Atom ERP pozwala na w pełni konfigurowalne ustawianie kolumn i filtrów w widoku listy. Można z wdrożeniowcami ustalić, jakie kolumny mają być widoczne, jakie filtry a co ważniejsze, te ustawienia można zrobić dla wszystkich użytkowników, albo tylko dla wybranych. Jedna osoba na liście może potrzebować całkiem innego układu kolumn, co inna. Wszystko obsłużymy.
Od tej wersji, możemy także do widoku listy dodać kolumny z wybranymi polami dodatkowymi. Przypomnę, są to pola na dane niestandardowe, dowolne - teksty, daty, liczby, listy wyboru itd.
Dostępne w module komunikacja
Moduł komunikacji zapewnia wysyłanie wiadomości - dotychczas każdy użytkownik mógł wysyłać wiadomości z konta które było mu przypisane w konfiguracji użytkownika, a jeśli nie miał własnego konta, to korzystał z konta ogólnego. Co do zasady nic się nie zmieniło, ale teraz kont ogólnych może być wiele, a posiadanie konta własnego zdefiniowanego w użytkowniku nie przekreśla możliwości wysyłki z konta ogólnego. Teraz w formularzu dostępne są do wyboru skrzynki nadawcze - ogólne i prywatne użytkownika.
Dostępne w module komunikacja
Wysyłanie wiadomości z systemu to nic nowego, ale od tej wersji, można umieszczać wysłane wiadomości na swoim serwerze poczty w folderze wysłano. To świetnie spisze się u osób korzystających z serwera poczty przez IMAP. To, co zostanie wysłane przez system, będzie widoczne w folderze wysłanych odpowiednio skonfigurowanego programu pocztowego tak, jakby to zostało wysłane z tego programu.
Dostępne w module HR
Mała zmiana, a cieszy. Pobieranie kart RCP do plików PDF mamy “od zawsze”, ale im firma większa, im więcej tych kart co miesiąc powstaje, tym pobrane każdej z nich ręcznie stawało się zauważalnym obciążeniem czasowym. Nowa operacja grupowa pozwala hurtowo pobrać odfiltrowaną kolekcje kart czasu pracy, np. z wybranego miesiąca.
Dostępne w module podstawowym
Dokumenty, ale także wiele obiektów w systemie ma konfigurowalne obiegi, czyli zestaw statusów, miedzy którymi następują akcje przełączające. Takie obiegi konfigurowane wraz z wdrożeniowcami pozwalają dopasować listę statusów do potrzeb naszych klientów.
Pojawiły się jednak przypadki, że jeden obieg nie zawsze idealnie pasował do potrzeb. Przykładowo firma realizuje dwa rodzaje projektów - dla klientów i dla siebie. Każda z tych podgrup rządzi się swoimi zasadami pracy i wymaga innego zestawu statusów, czyli innego obiegu.
Od tej wersji w pełni obsługujemy wiele różnych obiegów dla jednej klasy obiektów. Gdy np. projekty mogą działać z 2 czy 3 obiegami, trzeba dokonać ręcznego wskazania, który obieg zastosować w danym projekcie.
Dostępne w module podstawowym
Kolejne z udoskonaleń podyktowane współpracą z coraz większą ilością firm pracujących międzynarodowo. Stanowiska pracy, wydzielone do konfiguracji aplikacji, są od teraz wielojęzyczne, dzięki temu na wydruku umowy możemy je wypisać nie tylko po polsku.
Dostępne w module magazyn
Część zaopatrzeniowa modułu magazynowego w ostatnich wersjach mocno się rozbudowała, a dziś dodaliśmy do niej kolejne funkcje. Dotychczas można było utworzyć zapytanie czy zamówienie na bazie zapotrzebowania - kopiowało się ono do nowego dokumentu i można je było oczywiście skorygować, usuwając/dodając dodatkowe pozycje.
Teraz dodaliśmy drugą opcję - wszystkie pozycje z dokumentów zapotrzebowania trafiają do jednej puli, z której za pomocą filtrów i operacji grupowej z ręcznym wskazywaniem można utworzyć zapytanie czy zamówienie złożone z pozycji wielu różnych zapotrzebowań.
Dostępne w module magazyn
Rozbudowaliśmy listę obsługiwanych dokumentów magazynowych o nowy dokument - PW czyli przyjęcie wewnętrzne. Jest to dokument używany do np. przyjęcia na magazyn efektów produkcji własnej.
Dostępne w module podstawowym
Nadal rozszerzamy możliwości wyszukiwarki w systemie. Szukamy już po prefiksowanych treściach jak nip czy ID obiektu, ale nie informowaliśmy o wyszukiwaniu z użyciem tzw. “wildcarda” czyli symbolu oznaczającego dowolną treść. Takim symbolem u nas jest znak “%”.
Jeśli mamy w magazynie takie towary:
i chcemy teraz znaleźć obie wiertarki 800W wystarczy wyszukać “wiertarka%800W”
Najnowsze wpisy z naszego bloga, aktualności i nowości w systemie: