Moduł bazowy w Atom ERP opiera się na funkcjonalnych bazach danych, które ułatwiają komunikację z kontrahentem, prowadzenie projektów i nadzór procesów finansowych w firmie.
Zarządzanie zasobami ludzkimi w Atom ERP obejmuje między innymi generowanie dokumentów, organizowanie rekrutacji i wyświetlanie statystyk oraz planowanie obłożeń etatów.
Moduł księgowości w Atom ERP przewiduje automatyczne generowanie dokumentów i dynamiczne plany kont, a także monitorowanie płynności finansowej i terminów płatności faktur.
Atom ERP umożliwia dokładne rozliczanie czasu pracy z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń, a także wykrywanie błędów w dokumentacji i tworzenie paczek przelewów.
Sprawne zarządzanie dokumentacją w Atom ERP to między innymi automatyczne generowanie dokumentów, funkcjonalne szablony oraz spersonalizowane możliwości edycji.
Kompleksowa obsługa wysyłek w Atom ERP obejmuje zlecanie przesyłek, automatyczne generowanie etykiet i śledzenie paczek na podstawie zmieniających się statusów.
Moduł sprzedaży wspiera dział handlowy w pozyskiwaniu nowych klientów, organizacji prowadzonych interesów i udostępnia szerokie możliwości raportowania.
Moduł komunikacji w Atom ERP obsługuje wysyłanie i odbieranie korespondencji e-mail i SMS, a wiadomości mogą być generowanie automatycznie, w oparciu o dowolne szablony.
Specjalizowany moduł do zarządzanie zleceniami transportowymi, umożliwiający wyspecyfikowanie ładunku, koordynację realizacji, a następnie rozliczenie.