Atom ERP obsługuje najważniejsze procesy biznesowe w firmie, takie jak zarządzanie zasobami ludzkimi, projektami dokumentami czy prowadzenie okresowych rozliczeń z kontrahentami. Zapewnia narzędzia księgowe, kadrowe, magazynowe, a także pozwala zarządzać jakością świadczonych usług.
W obrębie systemu Atom ERP możliwa jest obsługa i znaczna automatyzacja wszystkich typowych procesów i zadań:
Atom ERP w agencjach pracy tymczasowej i agencjach opieki zapewnia narzędzia do zarządzania dokumentami, rekrutacją pracowników, a także planowania obłożenia pracownikami projektów klientów.
Atom ERP znajduje zastosowanie w wielu branżach, a dla agencji pracy czy opieki dostarcza szereg dedykowanych ich potrzebom rozwiązań wspartych solidną bazą w postaci podstawowej wersji systemu.
Atom ERP posiada specjalizowany moduł dla branży transportowo-spedycyjnej, który rozszerza funkcjonalności systemu o obsługę zleceń transportowych oraz dodaje do systemu spedytorów, których praca może być analizowana w kontekście obsługiwanych zleceń.
Atom ERP zapewnia narzędzia dla firm z branży TSL, ze szczególnym uwzględnieniem firm spedycyjnych i ich potrzeb.
Atom ERP to nie tylko system do wewnętrznego zarządzania firmą, to także integracje ze sklepami, które pozwalają zarządzać całym procesem realizacji zamówienia - od produkcji po dostawę.
Atom ERP w wersji wspierającej sprzedaż produktów produkowanych na żądanie, w szczególności dla branż poligraficznych, zapewnia nie tylko narzędzia dla firmy, ale dostarczany jest także z nowoczesnym i atrakcyjnym sklepem internetowym.
Dla biur rachunkowych i firm świadczących usługi B2B i B2C system Atom ERP zapewnia moduły specjalizowane w planowaniu cyklicznej pracy z klientem, wsparcia klienta i sprawnego rozliczania tej współpracy w oparciu o umowy i rzeczywiste wykorzystanie usług.
Atom ERP to nowoczesny, dostępny w chmurze system z modułami dla wielu branż. Dla biur rachunkowych, kadrowych czy księgowych zapewnia narzędzia wspomagające codzienną pracę dopasowane do ich potrzeb oraz oczekiwań ich klientów.
Wszędzie tam, gdzie świadczone są usługi B2B czy B2C, a więc gdzie biznes oferuje towary bądź usługi innym firmom czy klientom indywidualnym, zachodzi potrzeba usprawnienia procesów komunikacji między firmą a klientem. Dzięki modułowi panelu klienta system Atom ERP pozwala zapewnić klientom dostęp 24/7 do informacji i usług poprawiających ich komfort współpracy z firmą.
Atom ERP oferuje narzędzia przydatne obu stronom biznesowych transakcji, m.in.:
Atom ERP zapewnia narzędzia wspierające każdy rodzaj biznesu, ale w branży e-commerce, nakierowanej podobnie jak Atom ERP na działania w internecie, system ma do zaoferowania dodatkowe funkcjonalności.
W zakresie handlu on-line, Atom ERP pozwala na pełną integrację sklepu internetowego z pozostałymi narzędziami i modułami systemu:
Moduły zarządzania zasobami oraz magazynami pozwalają prowadzić sprawną gospodarkę zasobami firmy, w szczególności związaną z ich udostępnieniem wewnętrznym (na rzecz pracowników) czy zewnętrznym (na rzecz klientów).
Atom ERP pozwala kompleksowo obsługiwać kluczowe procesy związane z udostępnianiem maszyn, pojazdów, kwater czy dowolnych innych zasobów:
Firmy zajmujące się wynajmem lokali - czy to pod noclegi pracownicze, czy pod usługi hotelarskie i turystyczne, ale także dostawcy przestrzeni wystawienniczych - wszyscy operują na rezerwacjach posiadanych zasobów, by zapewnić jak najlepsze ich wykorzystanie. W tym celu przydatne są nie tylko narzędzia wspierające procesy rezerwacyjne, ale także planowanie zabiegów porządkowych, serwisowych czy utrzymywanie stałego kontaktu z najemcami i klientami.
Atom ERP zapewnia m.in.: