Zastosowania systemu Atom ERP

Atom ERP dla Twojej firmy

Atom ERP obsługuje najważniejsze procesy biznesowe w firmie, takie jak zarządzanie zasobami ludzkimi, projektami dokumentami czy prowadzenie okresowych rozliczeń z kontrahentami. Zapewnia narzędzia księgowe, kadrowe, magazynowe, a także pozwala zarządzać jakością świadczonych usług.

Atom ERP dla Twojej firmy

W obrębie systemu Atom ERP możliwa jest obsługa i znaczna automatyzacja wszystkich typowych procesów i zadań:

  • Zarządzanie bazą kontaktów - zarówno kontrahentów jak i pracowników, sprawna komunikacja bezpośrednio z systemu i kontrola jakości
  • Organizuj pracę - zarządzaj sprawami, deleguj zadania, planuj spotkania
  • Obsługa dokumentów - firmowa korespondencja przychodząca i wychodząca, umowy, oddelegowania, oferty, windykacja
  • Fakturowanie, rozliczanie wynagrodzeń, pilnowanie płynności finansowej
  • Zarządzanie kadrami i planowanie obłożenia projektów, rozliczanie wynagrodzeń z tytułu pracy
  • Obsługa magazynu, zarządzanie dowolnymi zasobami firmy (sprzęt, lokale, flota) koordynowanie ich przydzielania użytkującym

Dla agencji pracy tymczasowej i agencji opieki

Atom ERP w agencjach pracy tymczasowej i agencjach opieki zapewnia narzędzia do zarządzania dokumentami, rekrutacją pracowników, a także planowania obłożenia pracownikami projektów klientów.

Dla agencji pracy tymczasowej i agencji opieki

Atom ERP znajduje zastosowanie w wielu branżach, a dla agencji pracy czy opieki dostarcza szereg dedykowanych ich potrzebom rozwiązań wspartych solidną bazą w postaci podstawowej wersji systemu.

  • System pozwala na automatyzację procesów biznesowych związanych z obsługą pracowników, pośredników i kontrahentów oraz rozliczeń z nimi
  • Dla kadry zarządzającej dostarcza cenne narzędzia analityczne dotyczące trendów, efektywności czy rentowności
  • Atom ERP pozwala planować obłożenie pracownikami u klientów, zgodnie z umowami oraz dostępnością pracowników i wspiera ich oddelegowywanie do pracy w innych firmach

Dla branży spedycyjnej

Atom ERP posiada specjalizowany moduł dla branży transportowo-spedycyjnej, który rozszerza funkcjonalności systemu o obsługę zleceń transportowych oraz dodaje do systemu spedytorów, których praca może być analizowana w kontekście obsługiwanych zleceń.

Dla branży spedycyjnej

Atom ERP zapewnia narzędzia dla firm z branży TSL, ze szczególnym uwzględnieniem firm spedycyjnych i ich potrzeb.

Dla drukarni, poligrafii, agencji reklamy

Atom ERP to nie tylko system do wewnętrznego zarządzania firmą, to także integracje ze sklepami, które pozwalają zarządzać całym procesem realizacji zamówienia - od produkcji po dostawę.

Dla drukarni, poligrafii, agencji reklamy

Atom ERP w wersji wspierającej sprzedaż produktów produkowanych na żądanie, w szczególności dla branż poligraficznych, zapewnia nie tylko narzędzia dla firmy, ale dostarczany jest także z nowoczesnym i atrakcyjnym sklepem internetowym.

  • Integracja ze sklepem zapewnia sprzedaż produktów personalizowanych, z ceną kalkulowaną w zależności od wybranych parametrów, z wysyłką kurierem lub do paczkomatów
  • Dzięki integracji z bankiem zdjęć Adobe Stock / Fotolia produkty można zamawiać wybierając z niemal 100 milionów obrazów i wzorów
  • System przygotowuje pliki do druku, ułatwia zarządzanie produkcją w drukarni i automatyzuje komunikację z klientami
  • Całość systemu sprzedażowego i zarządzającego ofertą on-line jest połączona z pozostałymi funkcjami systemu Atom ERP do zarządzania firmą

Dla biur rachunkowych, księgowych i radców prawnych

Dla biur rachunkowych i firm świadczących usługi B2B i B2C system Atom ERP zapewnia moduły specjalizowane w planowaniu cyklicznej pracy z klientem, wsparcia klienta i sprawnego rozliczania tej współpracy w oparciu o umowy i rzeczywiste wykorzystanie usług.

Dla biur rachunkowych, księgowych i radców prawnych

Atom ERP to nowoczesny, dostępny w chmurze system z modułami dla wielu branż. Dla biur rachunkowych, kadrowych czy księgowych zapewnia narzędzia wspomagające codzienną pracę dopasowane do ich potrzeb oraz oczekiwań ich klientów.

  • System pozwala zarządzać umowami z klientami i potrafi je automatycznie rozliczać
  • Zapewnia panel klienta z dokumentami, wyliczeniami i możliwością zamawiania przesyłek kurierskich z dokumentami
  • Umożliwia szybkie udostępnianie informacji o podatkach i składkach klientom, oraz zapewnia kontrolę nad zobowiązaniami biura wobec każdego z nich
  • Pozwala planować działania związane z obsługą każdego klienta, pilnując ich terminowości i wykonania z należytą jakością