Zastosowania systemu Atom ERP

Atom ERP dla Twojej firmy

Atom ERP obsługuje najważniejsze procesy biznesowe w firmie, takie jak zarządzanie zasobami ludzkimi, projektami dokumentami czy prowadzenie okresowych rozliczeń z kontrahentami. Zapewnia narzędzia księgowe, kadrowe, magazynowe, a także pozwala zarządzać jakością świadczonych usług.

Atom ERP dla Twojej firmy

W obrębie systemu Atom ERP możliwa jest obsługa i znaczna automatyzacja wszystkich typowych procesów i zadań:

  • Zarządzanie bazą kontaktów - zarówno kontrahentów jak i pracowników, sprawna komunikacja bezpośrednio z systemu i kontrola jakości
  • Organizuj pracę - zarządzaj sprawami, deleguj zadania, planuj spotkania
  • Obsługa dokumentów - firmowa korespondencja przychodząca i wychodząca, umowy, oddelegowania, oferty, windykacja
  • Fakturowanie, rozliczanie wynagrodzeń, pilnowanie płynności finansowej
  • Zarządzanie kadrami i planowanie obłożenia projektów, rozliczanie wynagrodzeń z tytułu pracy
  • Obsługa magazynu, zarządzanie dowolnymi zasobami firmy (sprzęt, lokale, flota) koordynowanie ich przydzielania użytkującym

Dla agencji pracy tymczasowej i agencji opieki

Atom ERP w agencjach pracy tymczasowej i agencjach opieki zapewnia narzędzia do zarządzania dokumentami, rekrutacją pracowników, a także planowania obłożenia pracownikami projektów klientów.

Dla agencji pracy tymczasowej i agencji opieki

Atom ERP znajduje zastosowanie w wielu branżach, a dla agencji pracy czy opieki dostarcza szereg dedykowanych ich potrzebom rozwiązań wspartych solidną bazą w postaci podstawowej wersji systemu.

  • System pozwala na automatyzację procesów biznesowych związanych z obsługą pracowników, pośredników i kontrahentów oraz rozliczeń z nimi
  • Dla kadry zarządzającej dostarcza cenne narzędzia analityczne dotyczące trendów, efektywności czy rentowności
  • Atom ERP pozwala planować obłożenie pracownikami u klientów, zgodnie z umowami oraz dostępnością pracowników i wspiera ich oddelegowywanie do pracy w innych firmach

Dla branży spedycyjnej

Atom ERP posiada specjalizowany moduł dla branży transportowo-spedycyjnej, który rozszerza funkcjonalności systemu o obsługę zleceń transportowych oraz dodaje do systemu spedytorów, których praca może być analizowana w kontekście obsługiwanych zleceń.

Dla branży spedycyjnej

Atom ERP zapewnia narzędzia dla firm z branży TSL, ze szczególnym uwzględnieniem firm spedycyjnych i ich potrzeb.

Dla drukarni, poligrafii, agencji reklamy

Atom ERP to nie tylko system do wewnętrznego zarządzania firmą, to także integracje ze sklepami, które pozwalają zarządzać całym procesem realizacji zamówienia - od produkcji po dostawę.

Dla drukarni, poligrafii, agencji reklamy

Atom ERP w wersji wspierającej sprzedaż produktów produkowanych na żądanie, w szczególności dla branż poligraficznych, zapewnia nie tylko narzędzia dla firmy, ale dostarczany jest także z nowoczesnym i atrakcyjnym sklepem internetowym.

  • Integracja ze sklepem zapewnia sprzedaż produktów personalizowanych, z ceną kalkulowaną w zależności od wybranych parametrów, z wysyłką kurierem lub do paczkomatów
  • Dzięki integracji z bankiem zdjęć Adobe Stock / Fotolia produkty można zamawiać wybierając z niemal 100 milionów obrazów i wzorów
  • System przygotowuje pliki do druku, ułatwia zarządzanie produkcją w drukarni i automatyzuje komunikację z klientami
  • Całość systemu sprzedażowego i zarządzającego ofertą on-line jest połączona z pozostałymi funkcjami systemu Atom ERP do zarządzania firmą

Dla biur rachunkowych, księgowych i radców prawnych

Dla biur rachunkowych i firm świadczących usługi B2B i B2C system Atom ERP zapewnia moduły specjalizowane w planowaniu cyklicznej pracy z klientem, wsparcia klienta i sprawnego rozliczania tej współpracy w oparciu o umowy i rzeczywiste wykorzystanie usług.

Dla biur rachunkowych, księgowych i radców prawnych

Atom ERP to nowoczesny, dostępny w chmurze system z modułami dla wielu branż. Dla biur rachunkowych, kadrowych czy księgowych zapewnia narzędzia wspomagające codzienną pracę dopasowane do ich potrzeb oraz oczekiwań ich klientów.

  • System pozwala zarządzać umowami z klientami i potrafi je automatycznie rozliczać
  • Zapewnia panel klienta z dokumentami, wyliczeniami i możliwością zamawiania przesyłek kurierskich z dokumentami
  • Umożliwia szybkie udostępnianie informacji o podatkach i składkach klientom, oraz zapewnia kontrolę nad zobowiązaniami biura wobec każdego z nich
  • Pozwala planować działania związane z obsługą każdego klienta, pilnując ich terminowości i wykonania z należytą jakością

Usprawnienie obsługi klienta

Wszędzie tam, gdzie świadczone są usługi B2B czy B2C, a więc gdzie biznes oferuje towary bądź usługi innym firmom czy klientom indywidualnym, zachodzi potrzeba usprawnienia procesów komunikacji między firmą a klientem. Dzięki modułowi panelu klienta system Atom ERP pozwala zapewnić klientom dostęp 24/7 do informacji i usług poprawiających ich komfort współpracy z firmą.

Usprawnienie obsługi klienta

Atom ERP oferuje narzędzia przydatne obu stronom biznesowych transakcji, m.in.:

  • Panel klienta - pozwala udostępniać klientom dokumenty czy faktury, a także pozwala na komunikację z firmą
  • Reklamacje - klienci zyskują łatwy sposób zgłaszania a firma rozpatrywania i analizowania reklamacji
  • Zgłoszenia - wprowadzają jeden spójny kanał komunikacji klientów z firmą, bez obciążania linii telefonicznych i z pełną historią korespondencji w dowolnych tematach.
  • Organizacja przesyłek - gdy klienci muszą dostarczać do firmy dokumenty, (np. faktury do biura rachunkowego) warto skorzystać z opcji zamawiania dostaw poprzez kuriera czy paczkomaty

Dla branży e-commerce i handlu on-line

Atom ERP zapewnia narzędzia wspierające każdy rodzaj biznesu, ale w branży e-commerce, nakierowanej podobnie jak Atom ERP na działania w internecie, system ma do zaoferowania dodatkowe funkcjonalności.

Dla branży e-commerce i handlu on-line

W zakresie handlu on-line, Atom ERP pozwala na pełną integrację sklepu internetowego z pozostałymi narzędziami i modułami systemu:

  • Moduł sprzedaży on-line - pozwala prowadzić sklep internetowy wprost z systemu ERP - nie ma potrzeby powielania baz klientów, zamówień czy faktur
  • Panel klienta - zapewnia obsługę zgłoszeń, reklamacji czy zwrotów
  • Fakturowanie - sprzedaż w sklepie może być wsparta całą mocą modułu finansowo księgowego ze wsparciem windykacji czy analizy przepływów finansowych
  • CRM - pozwala utrzymać dobre relacje z dotychczasowymi klientami i walczyć o nowe rynki zbytu
  • Magazyn - zintegrowany ze sklepem magazyn pozwala planować dostępność towarów
  • Przesyłki - Atom ERP zapewnia integrację z przesyłkami kurierskimi, paczkomatami czy usługami Poczty Polskiej

Dla wynajmujących maszyny lub pojazdy

Moduły zarządzania zasobami oraz magazynami pozwalają prowadzić sprawną gospodarkę zasobami firmy, w szczególności związaną z ich udostępnieniem wewnętrznym (na rzecz pracowników) czy zewnętrznym (na rzecz klientów).

Dla wynajmujących maszyny lub pojazdy

Atom ERP pozwala kompleksowo obsługiwać kluczowe procesy związane z udostępnianiem maszyn, pojazdów, kwater czy dowolnych innych zasobów:

  • Rezerwacje - mogą dotyczyć dowolnych zasobów i mogą być ukierunkowane na potrzeby własne lub zewnętrznych podmiotów
  • Dokumentacja - wszystko pod ręką, od dokumentów zakupowych, ubezpieczeń, instrukcji, po prowadzenie kilometrówki pojazdów
  • Planowanie prac - aby zapanować nad czynnościami obsługowymi w wielkiej flocie pojazdów czy w magazynie sprzętów przydatne okażą się narzędzia planowania czynności obsługowych
  • Panel klienta - poprawia komfort współpracy, pozwala zgłaszać pytania, zastrzeżenia czy reklamacje, a także daje klientom wgląd w wystawione faktury
  • Moduł e-commerce - pozwala zautomatyzować proces sprzedaży usług czy składania rezerwacji oraz przyjmowania za nie płatności

Dla branży hotelarskiej i noclegowej

Firmy zajmujące się wynajmem lokali - czy to pod noclegi pracownicze, czy pod usługi hotelarskie i turystyczne, ale także dostawcy przestrzeni wystawienniczych - wszyscy operują na rezerwacjach posiadanych zasobów, by zapewnić jak najlepsze ich wykorzystanie. W tym celu przydatne są nie tylko narzędzia wspierające procesy rezerwacyjne, ale także planowanie zabiegów porządkowych, serwisowych czy utrzymywanie stałego kontaktu z najemcami i klientami.

Dla branży hotelarskiej i noclegowej

Atom ERP zapewnia m.in.:

  • Obsługę rezerwacji - zarówno na poziomie pokoi jak i w pokojach wieloosobowych, co szczególnie przydatne jest przy noclegach pracowniczych
  • Planowanie prac utrzymaniowych - sprzątanie, remonty, dezynfekcje - różne czynności obsługowe powtarzane według ustalonych schematów
  • Sprzedaż usług on-line - z modułem e-commerce można rozszerzyć funkcjonalność o prowadzenie dedykowanej strony prezentującej nie tylko ofertę ale także dostępne do rezerwacji terminy
  • Prowadzenie dokumentacji - umowy z klientami, dokumenty, ubezpieczenia, pozwolenia, oferty - wszystko generowane wprost z systemu i zapisane w kontekstowym repozytorium dokumentów
  • Fakturowanie - wystawianie faktur, windykacja, nadzorowanie płynności finansowej