Obsługa kleinta, panel klienta, reklamacje

Atom ERP jako wsparcie obsługi klienta

Obsługa kleinta, panel klienta, reklamacje

Atom ERP jako wsparcie obsługi klienta

Wsparcie relacji z klientami poprzez panel do wzajemnej komunikacji

Atom ERP przychodzi z pomocą wszystkim firmom świadczącym usługi detaliczne - na rzecz innych firm czy osób prywatnych. Dzięki modułowi panelu klienta znacznie poprawia się komunikacja między firmą a jej klientami. Udostępnianie danych poprzez panel klienta zapewnia lepszą komunikację i szybszy dostęp do informacji.

Atom ERP zapewnia narzędzia, które poprawią komfort obu stronom biznesowych transakcji:

  • Panel klienta - udostępnia klientom dokumenty oraz faktury, pozwala na łatwą komunikację klienta z firmą
  • Reklamacje - klienci otrzymują prosty i skuteczny kanał zgłaszania roszczeń a firma rozpatrywania i analizowania tych reklamacji
  • Zgłoszenia - wprowadzają jeden spójny kanał komunikacji klientów z firmą, bez obciążania linii telefonicznych i z pełną historią korespondencji w dowolnych tematach.
  • Organizacja przesyłek - gdy klienci muszą dostarczać do firmy dokumenty, np. faktury do biura rachunkowego, warto skorzystać z opcji zamawiania dostaw poprzez kuriera czy paczkomaty

O systemie

Narzędzia związane z obsługą klienta stanowią sporą część funkcjonalności systemu Atom ERP. Można do nich zaliczyć nie tylko moduł panelu klienta, ale także panel komunikacyjny do wysyłki wiadomości e-mail i sms opartych o szablony wypełniane metatagami. To także moduł zarządzania jakością, na który składa się m.in system ankiet czy obsługa reklamacji. Moduł zgłoszeń pozwala zaś prowadzić na szerszą skalę obsługę pomocy i wsparcia poprzez internet.

Wszystkie usługi ukierunkowane na kontakt z klientem można zintegrować z panelem klienta, aby dodatkowo udostępniać w nim informacje o fakturach, umowach czy w przypadku modułu dla biur rachunkowych informacje o wysokości naliczonych podatków czy składek.

Dzięki wdrożeniu systemu Atom ERP w firmie zmniejszają się nakłady pracy związane z obsługą klienta, polepsza się za to jakość świadczonych usług i wizerunek w oczach klientów.

  • Panel klienta - wydzielona i bezpiecznie odseparowana część systemu Atom ERP, dostępna dla klientów, w której mogą znaleźć przeznaczone dla nich informacje i skorzystać z wybranych usług.
  • Reklamacje i zgłoszenia - klient może inicjować rozpoczęcie dyskusji na temat roszczenia lub z prośbą o pomoc lub wyjaśnienie problemu. Służą temu narzędzia obsługi reklamacji i zgłoszeń.
  • Ankiety - klienta można poprosić, by wyraził swoją opinię po przeprowadzonej transakcji lub w trakcie jej trwania - to pozwala zebrać ważne opinie od klientów.
  • Przesyłki pocztowe wychodzące - typowe przesyłki wysyłane przez firmy do klientów - z towarami wcześniej zamówionymi przez klientów. W panelu klienta można udostępnić link do śledzenia czy aktualny status dostawy.
  • Przesyłki pocztowe przychodzące - mniej oczywiste zastosowanie usług kurierskich, pocztowych czy Paczkomatów to zastosowanie ich do wysyłki od klienta do firmy. Typowym zastosowaniem jest zamawianie przesyłek podczas zwrotów czy reklamacji, ale możliwe jest także zamawianie przesyłki dokumentów firmowych do biura rachunkowego. Jest to szybki i wygodny dla obu stron sposób dostarczania dokumentów.
  • Moduł e-commerce - jednym z wariantów panelu klienta jest panel klienta sklepu internetowego - z historią zamówień, obsługą płatności internetowych czy koszykiem zakupów