Atom ERP przychodzi z pomocą wszystkim firmom świadczącym usługi detaliczne - na rzecz innych firm czy osób prywatnych. Dzięki modułowi panelu klienta znacznie poprawia się komunikacja między firmą a jej klientami. Udostępnianie danych poprzez panel klienta zapewnia lepszą komunikację i szybszy dostęp do informacji.
Atom ERP zapewnia narzędzia, które poprawią komfort obu stronom biznesowych transakcji:
Narzędzia związane z obsługą klienta stanowią sporą część funkcjonalności systemu Atom ERP. Można do nich zaliczyć nie tylko moduł panelu klienta, ale także panel komunikacyjny do wysyłki wiadomości e-mail i sms opartych o szablony wypełniane metatagami. To także moduł zarządzania jakością, na który składa się m.in system ankiet czy obsługa reklamacji. Moduł zgłoszeń pozwala zaś prowadzić na szerszą skalę obsługę pomocy i wsparcia poprzez internet.
Wszystkie usługi ukierunkowane na kontakt z klientem można zintegrować z panelem klienta, aby dodatkowo udostępniać w nim informacje o fakturach, umowach czy w przypadku modułu dla biur rachunkowych informacje o wysokości naliczonych podatków czy składek.
Dzięki wdrożeniu systemu Atom ERP w firmie zmniejszają się nakłady pracy związane z obsługą klienta, polepsza się za to jakość świadczonych usług i wizerunek w oczach klientów.