Na jakość wpływa wiele czynników - taki jest też ten moduł. Ma wiele narzędzi, które razem pozwalają zadbać o kryteria jakościowe. Do dyspozycji jest system oceniania - oparty o dowolne kryteria pozwala oceniać zarówno towary jak i pracowników. Obsługa reklamacji czy konfigurowalnych ankiet pozwala badać satysfakcję klientów, a ticketowy system wsparcia usprawnia pracę z klientem, obsługę posprzedażną czy prowadzenie długoterminowych kontraktów.
Na jakość wpływa wiele czynników - taki jest też ten moduł. Ma wiele narzędzi, które razem pozwalają zadbać o kryteria jakościowe. Do dyspozycji jest system oceniania - oparty o dowolne kryteria pozwala oceniać zarówno towary jak i pracowników. Obsługa reklamacji czy konfigurowalnych ankiet pozwala badać satysfakcję klientów, a ticketowy system wsparcia usprawnia pracę z klientem, obsługę posprzedażną czy prowadzenie długoterminowych kontraktów.