Na mechanizmy wspierające utrzymanie wysokiej jakości wykonywanych prac składa się kilka funkcjonalności. Ich głównym zadaniem jest gromadzenie informacji o jakości świadczonych usług, sprzedawanych towarów jak też personelu lub nawet wykorzystywanych maszyn czy narzędzi. Celem jest zebranie różnego rodzaju opinii, od różnych osób (z firmy i spoza niej - od klientów) na wszystkie tematy związane z jakością. Pomocne w tym będą oceny liczbowe, ankiety wspomagające zebranie opinii, czy reklamacje i zgłoszenia zapewniające wsparcie obsługi klientów.
Na mechanizmy wspierające utrzymanie wysokiej jakości wykonywanych prac składa się kilka funkcjonalności. Ich głównym zadaniem jest gromadzenie informacji o jakości świadczonych usług, sprzedawanych towarów jak też personelu lub nawet wykorzystywanych maszyn czy narzędzi. Celem jest zebranie różnego rodzaju opinii, od różnych osób (z firmy i spoza niej - od klientów) na wszystkie tematy związane z jakością. Pomocne w tym będą oceny liczbowe, ankiety wspomagające zebranie opinii, czy reklamacje i zgłoszenia zapewniające wsparcie obsługi klientów.