Atom ERP dla biur rachunkowych, księgowych i radców prawnych

Atom ERP dla biur rachunkowych, księgowych i radców prawnych

Atom TAX jest dedykowanym systemem rodziny Atom ERP, wdrażanym dla Ciebie, dopasowanym do Twoich potrzeb, pomysłów, innowacji i optymalizacji. Po wdrożeniu będzie tak wyjątkowy, jak Twój biznes!

Atom ERP dla biur rachunkowych, księgowych i radców prawnych

Atom ERP dla biur rachunkowych, księgowych i radców prawnych

Atom TAX jest dedykowanym systemem rodziny Atom ERP, wdrażanym dla Ciebie, dopasowanym do Twoich potrzeb, pomysłów, innowacji i optymalizacji. Po wdrożeniu będzie tak wyjątkowy, jak Twój biznes!

System zaprojektowany dla twojego biura rachunkowego

Atom TAX jest dedykowanym systemem rodziny Atom ERP, wdrażanym dla Ciebie, dopasowanym do Twoich potrzeb, pomysłów, innowacji i optymalizacji. Po wdrożeniu będzie tak wyjątkowy, jak Twój biznes!

  • Atom TAX to nowoczesny, dostępny w chmurze system dedykowany do zarządzania biurem rachunkowym.
  • Umożliwia szybkie udostępnianie informacji o podatkach i składkach klientom, oraz zapewnia kontrolę nad zobowiązaniami biura wobec każdego z nich.
  • To idealne narzędzie dla prężnie rozwijających się biur rachunkowych, które pozwala zapanować nad narastającym zakresem obowiązków.

O systemie

O systemie

Atom TAX zapewnia innowacyjne narzędzia zaprojektowane dla branży księgowej, elastycznie dostosowywane na etapie wdrożenia do specyfiki konkretnej firmy.

System pozwala na automatyzację procesów biznesowych związanych z obsługą klientów, planowaniem pracy i zarządzaniem jakością świadczonych usług.

Atom TAX doskonale sprawdzi się w biurach rachunkowych, które pragną zmniejszyć nakłady pracy ponoszone na obsługę klienta.

  • Komunikacja z klientem - Dostarczany przez Atom TAX panel klienta pozwala na szybki odczyt informacji o zobowiązaniach podatkowych czy składkach ZUS. Klienci znajdą tam także narzędzia do sprawnego elektronicznego kontaktu oraz informacje o fakturach za usługi księgowe. Panel jest dostępny z urządzeń mobilnych jak i stacjonarnych.
  • Obsługa umów - Elektroniczny obieg dokumentów umożliwia m.in. automatyzację tworzenia umów z dowolnych szablonów. System pozwala na definiowanie w umowach kryteriów, wpływających na cenę usługi księgowej i wspiera ich weryfikację podczas rozliczania.
  • Automatyzacja rozliczeń - Atom TAX przygotuje faktury dla wszystkich klientów zgodnie z umowami, cennikami i faktycznym wykorzystaniem usług biura. Wspiera hurtową wysyłkę powiadomień o fakturach, czy przypomnień o płatnościach w czasie windykacji należności. Obsługuje także bardzo skuteczne powiadomienia SMS.
  • Organizacja pracy - Organizacja pracy w oparciu o cykliczne listy zadań (checklisty) pozwala na zwiększenie niezawodności i ułatwia dystrybucję zadań pomiędzy pracownikami biura rachunkowego. Listy zadań są dowolnie komponowane, by idealnie dopasować je do wymagań wobec poszczególnych klientów.
  • Analiza biznesowa - Możliwe jest rejestrowanie czasu poświęcanego klientom, co pozwala na analizę rentowności poszczególnych kontraktów. W systemie dostępne są zestawienia analityczne wspierające procesy decyzyjne - zestawienia efektywności, wykresy obrazujące trendy czy raporty wspierające przeróżne analizy.
  • Baza wiedzy - Atom TAX dba także o wewnętrzną komunikację między pracownikami udostępniając mechanizm chatu oraz narzędzia do wymiany informacji. Pozwala na budowanie firmowej bazy wiedzy czy repozytorium przydatnych szablonów treści ofert lub wiadomości email/sms.