Program dla biur rachunkowych z panelem klienta

Atom ERP dla biur rachunkowych, księgowych i radców prawnych

Program dla biur rachunkowych z panelem klienta

Atom ERP dla biur rachunkowych, księgowych i radców prawnych

System ERP z CRM zaprojektowany dla twojego biura rachunkowego czy kancelarii

Dla biur rachunkowych i firm świadczących usługi B2B i B2C system Atom ERP zapewnia moduły specjalizowane w planowaniu cyklicznej pracy z klientem, wsparcia klienta i sprawnego rozliczania tej współpracy w oparciu o umowy i rzeczywiste wykorzystanie usług.

  • Atom ERP to nowoczesny, dostępny w chmurze system z modułami dedykowanymi do zarządzania biurem rachunkowym.
  • Umożliwia szybkie udostępnianie informacji o podatkach i składkach klientom, oraz zapewnia kontrolę nad zobowiązaniami biura wobec każdego z nich.
  • To idealne narzędzie dla prężnie rozwijających się biur rachunkowych i kancelarii, które pozwala zapanować nad narastającym zakresem obowiązków.

O systemie

Atom ERP to idealne oprogramowanie dla biura rachunkowego czy dla kancelarii prawnej lub radcowskiej. Jest to program dostępny on-line, w chmurze, do którego dostęp jest możliwy z każdego urządzenia z dostępem do internetu

O systemie

Atom ERP zapewnia innowacyjne narzędzia takie jak ATS czy CRM oraz rozwiązania zaprojektowane specjalnie dla branży księgowej, biura rachunkowego czy kancelarii prawnej.

System pozwala na automatyzację procesów biznesowych związanych z obsługą klientów, planowaniem pracy i zarządzaniem jakością świadczonych usług.

Oprogramowanie Atom ERP doskonale sprawdzi się w firmach, które pragną zmniejszyć nakłady pracy ponoszone na obsługę klienta - dostarcza bowiem panel klienta, w którym dostępne są szczegóły rozliczenia, faktury a nawet możliwość zamówienia przesyłki, którą do firmy prześle dokumenty.

  • Komunikacja z klientem - Dostarczany przez Atom ERP panel klienta pozwala na szybki odczyt informacji o zobowiązaniach podatkowych czy składkach ZUS. Panel klienta dla biura rachunkowego zapewnia narzędzia elektronicznego kontaktu, prezentuje wyliczenia składek czy podatków oraz udostępnia informacje o fakturach za usługi księgowe. Panel jest dostępny z urządzeń mobilnych jak i stacjonarnych
  • Obsługa umów - Elektroniczny obieg dokumentów umożliwia m.in. automatyzację tworzenia umów z dowolnych szablonów. System pozwala na definiowanie w umowach kryteriów, wpływających na cenę usługi księgowej i wspiera ich weryfikację podczas rozliczania
  • Automatyzacja rozliczeń - Atom ERP przygotuje faktury dla wszystkich klientów zgodnie z umowami, cennikami i faktycznym wykorzystaniem usług biura. Wspiera masową wysyłkę powiadomień o fakturach, czy przypomnień o płatnościach w czasie windykacji należności. Obsługuje także skuteczne w komunikacji wiadomości SMS
  • Organizacja pracy - Organizacja pracy w oparciu o cykliczne listy zadań (checklisty) pozwala na zwiększenie niezawodności i ułatwia dystrybucję zadań pomiędzy pracownikami biura rachunkowego. Listy zadań są dowolnie komponowane, by idealnie dopasować je do wymagań wobec poszczególnych klientów
  • Analiza biznesowa - Możliwe jest rejestrowanie czasu poświęcanego klientom, co pozwala na analizę rentowności poszczególnych kontraktów. W systemie dostępne są zestawienia analityczne wspierające procesy decyzyjne - zestawienia efektywności, wykresy obrazujące trendy czy raporty wspierające przeróżne analizy
  • Baza wiedzy - Atom ERP dba także o wewnętrzną komunikację między pracownikami udostępniając narzędzia do komentowania, dyskutowania oraz wymiany informacji między pracownikami - użytkownikami systemu. Pozwala na budowanie firmowej bazy wiedzy czy repozytorium przydatnych szablonów treści ofert lub wiadomości e-mail / SMS