Atom ERP dla branży e-commerce i handlu on-line

Atom ERP dla branży e‑commerce i handlu on‑line

Atom ERP dla branży e-commerce i handlu on-line

Atom ERP dla branży e‑commerce i handlu on‑line

Wsparcie w procesach sprzedaży przez internet

Atom ERP zapewnia narzędzia wspierające każdy rodzaj biznesu, ale dla firm operujących w internecie, nakierowanych jak Atom ERP na działania on-line, system oferuje liczne dodatkowe funkcjonalności.

W zakresie handlu on-line w sieci, Atom ERP pozwala na pełną integrację sklepu internetowego z pozostałymi narzędziami i modułami systemu:

  • Moduł e-commerce - umożliwia prowadzenie sklepu internetowego za pośrednictwem systemu ERP - bez potrzeby dublowania czy przesyłania danych, baz klientów, zamówień czy faktur
  • Panel klienta - zapewnia komunikację z klientem i obsługę zgłoszeń, reklamacji czy zwrotów
  • Fakturowanie - sprzedaż w sklepie on-line może być wsparta za pomocą modułu finansowo księgowego o narzędzia do windykacji czy analizy przepływów finansowych
  • CRM - pozwala utrzymać dobre relacje z dotychczasowymi klientami i walczyć o nowe rynki zbytu
  • Magazyn - pozwala planować dostępność towarów w firmie - nie tylko na potrzeby rozwiązań e-commerce, ale i na potrzeby własne albo do produkcji finalnych towarów
  • Przesyłki - wysyłka zakupionych towarów za pośrednictwem paczkomatów, kuriera czy poczty oraz obsługa zamawiania przesyłek zwrotnych przez klientów

O systemie

Atom ERP dla branży e-commerce może zostać rozszerzony o moduł zapewniający pełne wsparcie obsługi sprzedaży on-line, włącznie z zarządzaniem treściami na takiej stronie. Jedno narzędzie, do zarządzania całą firmą - oczywiście z zadaniami delegowanymi na konkretnych użytkowników według ich ról i zdefiniowanych dla nich dostępności poszczególnych funkcjonalności. Można więc w systemie wytypować osobę odpowiedzialną za część merytoryczną sklepu, za część księgową czy magazynową.

Atom ERP z narzędziami wspierającymi handel w internecie to potężne narzędzie zapewniające analitykę biznesową, wsparcie obsługi klienta, zarządzanie jakością, gospodarkę magazynową i księgowość zoptymalizowane pod kątem zastosowań e-commerce.

  • Moduł e-commerce - sprzedaż prowadzona w sklepie opartym o nowoczesne, dostosowane do urządzeń mobilnych rozwiązania graficzne, wsparta prostym i intuicyjnym modułem zarządzania treściami na stronie (CMS).
  • Koszyk zakupowy - dzięki integracji sklepu z systemem ERP można analizować nie tylko sprzedaż, ale także niezrealizowane koszyki.
  • Płatności on-line - Atom ERP posiada integracje z operatorami płatności internetowych realizowanych przez najpopularniejsze banki w kraju czy operatorów kart kredytowych.
  • Kontakt z klientem i klienta z firmą - jest możliwy różnymi kanałami, od prostych formularzy kontaktowych po dedykowane mechanizmy obsługi zgłoszeń czy reklamacji dostępne poprzez panel klienta
  • Obsługa przesyłek - Atom ERP obsługuje zarówno wysyłkę przesyłek kurierem, pocztą czy do paczkomatów, ale także obsługę zamawiania przesyłek reklamacyjnych czy zwrotnych.
  • Szybkie fakturowanie - każde zamówienie może być zafakturowane według danych podanych przez kupującego, dodanie modułu finansowo księgowego pozwala m.in. usprawnić windykację czy prowadzić analizę przychodów i kosztów.
  • CRM - pozwala zadbać o właściwe relacje z klientami sklepu i planować akcje marketingowe i sprzedażowe
  • Magazyn - dba o dostępność towarów w firmie - nie tylko na potrzeby rozwiązań e-commerce, ale i na potrzeby firmy, np. do produkcji finalnych towarów na życzenie klientów
  • Analiza i raportowanie - W systemie dostępne są zestawienia analityczne wspierające procesy decyzyjne - zestawienia rentowności, wykresy obrazujące trendy czy raporty wspierające przeróżne analizy z zakresu prowadzenia sprzedaży towarów lub usług