Najnowsza wersja Atom ERP 1.12 zawiera wiele nowych funkcjonalności, usprawnień, jak i poprawek błędów. Te najistotniejsze zmiany opisane są w artykule.
Najnowsza wersja Atom ERP 1.12 zawiera wiele nowych funkcjonalności, usprawnień, jak i poprawek błędów. Te najistotniejsze zmiany opisane są w artykule.
Najnowsza wersja Atom ERP 1.12 zawiera wiele nowych funkcjonalności, usprawnień, jak i poprawek błędów. Te najistotniejsze zmiany opisane są w poniższym artykule.
Dostępne w module transport, logistyka, spedycja
Dostępne w module transport, logistyka, spedycja
Dostępne w module transport, logistyka, spedycja
W przypadku długich dyskusji w zakładce Przegląd karty konaktu, z dużą ilością komentarzy dodanych kontaktu, projektu, czy dowolnego innego obiektu, ładowane jest tylko najnowszych 30 wątków. Starsze komentarze doładowywane są na żądanie.
Dostępne w module księgowość
Dostępne w module HR
Dostępne w module księgowość
Cykliczne, automatyczne rozliczanie firmy obsługuje obecnie wiele różnych sposobów rozliczeń działających w ramach jednego systemu. W połączeniu z obsługą wielu podmiotów (firm) w jednym systemie, możliwe jest sprawne rozliczanie grupy firm z jednej instancji systemu.
W przypadku większej pracowników powiązanych z firmą, w panelu na karcie firmy pokazywanych jest tylko pierwszych 20, a reszta dostępna jest w widoku pełnej listy po kliknięciu przycisku “więcej” (z trzema kropkami).
Dostępne w module kontroli jakość
Uporządkowaliśmy moduł kontroli jakości, który dostał od teraz swoją pozycję w menu, z której dostępne są widoki listy z ocenami, ankietami oraz reklamacjami.
W każdym z widoku ustandaryzowaliśmy zestawy kolumn oraz filtry.
Na kartach obiektów, którą mogą być podmiotem ankiety, reklamacji, lub też mogą być oceniane, dostępny jest panel podsumowujący informacje oraz możliwość ocenienia, czy dodania ankiety/reklamacji z bieżącego kontekstu pracy.
Dostępne w module księgowość
W ramach automatycznego rozliczenie klientów uwzględniany jest obecnie ustalony ze zleceniodawcą plan projektu oraz ewentualnie
Dostępne w module księgowość
Rozliczenie pracowników dotychczas obsługiwało tylko jedną, podstawową walutę zdefiniowaną w systemie. Od teraz wspierane jest wielowalutowe rozliczenie wynagrodzeń pracowników wyliczanych z kart pracy.
Dodatkowo zapewniliśmy, by specyfikacja rozliczenia pracownika dostępna była w przejrzysty sposób na dedykowanych każdemu pracownikowi zestawie technicznych kont księgowych.
Dostępne w module CRM
W widoku listy kontaktów dostępny jest od teraz filtr na źródło pozyskania klienta kontaktu.
Dostępne w module CRM
Dla kontaktu można teraz określić powód zakończenia współpracy definiowany w zarządzalnym słowniku, a w widoku listy kontaktów dostępny jest odpowiedni filtr.
Dostępne w module CRM
Dodany został raport powodów zakończenia współpracy z kontrahentami, wspomagający analizę utraty klientów w danych okresach czasu, z uwzględnieniem filtrów na rolę, czy tag kontaktu.
Dostępne w module kontroli jakość
Dostępne w module CRM
Dostępne w module projekty
Gdy projekt jest tylko jeden, pokazywany jest jego pełen harmonogram.
W widoku listy tagi w każdym rekordzie wyświetlane są w skonfigurowanym kolorze.
Dostępne w module księgowość
Podczas grupowego rozsyłania emailem rozliczeń okresu klientom, można teraz wybrać załączniki, które mają zostać do każdej wiadomości dołączone. Na chwilę obecną obsługiwane jest dołączenie wystawionej w ramach rozliczenia faktury oraz kart pracy będących podstawą faktury.
Dostępne w module projekty
Rozbudowaliśmy i usprawniliśmy harmonogram projektów, dodając, oprócz filtrowania po statusie, czy dacie okresu, także filtrowanie po tagach okresów prezentowanych na harmonogramie.
Tagi w okresach pasujących do zadanego filtra są odpowiednio kolorowane.
Po na najechaniu wskaźnikiem myszy na dany wiersz harmonogramu prezentowana jest ikona ołówka, którego kliknięcie umożliwia bezpośrednie wyedytowanie danego okresu pracy wprost z harmonogramu.
Po najechaniu na nazwisko pracownika w dymku wyświetlane są daty okresu pracy.
Oznaczenie kolorystyczne statusu pozycji harmonogramu, której jest ściśle związane z wymaganiem planu projektu vs plan pracy, przenieśliśmy właśnie do kolumny z liczbą przypisanych i zaplanowanych pracowników.
Dostępne w module HR
Okresy pracy mogą być teraz dowolnie tagowane, a na podstawie tych tagów filtrować można harmonogram projektów.
Eksport każdej listy zawiera teraz kolumnę z tagami, pod warunkiem, że eksportowana kolekcja posiada w ogóle możliwość tagowania.
System może zostać tak skonfigurowany, by w każdym oknie przeglądarki pamiętany był inny stan list, tj. ustawione filtry, kolumna do sortowania, wyszukiwanie.
Najnowsze wpisy z naszego bloga, aktualności i nowości w systemie: