Atom ERP wspiera budowanie relacji z klientami, umożliwiając przeglądanie historii współpracy i jej analizę. W systemie gromadzona jest pełna korespondencja z klientem, wraz z udostępnianymi dokumentami i załącznikami. Prowadzone interesy można organizować i nadawać im statusy, a kontrola terminów jest ułatwiona dzięki przypisywaniu zadań i korzystaniu z funkcjonalnego kalendarza. Oprogramowanie pomaga również w ocenie przebiegu współpracy z kontrahentem. Użytkownik może generować statystyki dotyczące biznesu na podstawie zgromadzonych danych. Możliwe jest również tworzenie dowolnych ankiet, na przykład w celu zbadania zadowolenia klienta z otrzymanego produktu.
Atom ERP wspiera budowanie relacji z klientami, umożliwiając przeglądanie historii współpracy i jej analizę. W systemie gromadzona jest pełna korespondencja z klientem, wraz z udostępnianymi dokumentami i załącznikami. Prowadzone interesy można organizować i nadawać im statusy, a kontrola terminów jest ułatwiona dzięki przypisywaniu zadań i korzystaniu z funkcjonalnego kalendarza. Oprogramowanie pomaga również w ocenie przebiegu współpracy z kontrahentem. Użytkownik może generować statystyki dotyczące biznesu na podstawie zgromadzonych danych. Możliwe jest również tworzenie dowolnych ankiet, na przykład w celu zbadania zadowolenia klienta z otrzymanego produktu.